Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lok Moon. Meer weten? Ontdek meer
Jacomine
17 jun 2026 om 20:37
heerlijk eten
Liesbeth
14 jun 2026 om 19:42
Goed op tijd, lekker gegeten
Martine
14 jun 2026 om 19:28
Snel klaar, lekker eten
Marleen
11 jun 2026 om 19:37
was prima hoor, maar we hadden foe jong hai besteld en kregen trap tjap tjoy. Ook lekker maar niet wat we besteld hadden. verder was het eten prima!
Agnes
6 jun 2026 om 20:56
Warm en lekker.
emris
3 jun 2026 om 18:35
Je krijgt te veel voor 2 personen
Monique
24 mei 2026 om 18:23
eten goed, slechte bezorging. bezorger had verkeerd adres meegekregen.
Mieke
16 mei 2026 om 20:22
Eten was top! Bezorging was super snel, super
Stichting
13 mei 2026 om 8:50
Lekker eten van een vertrouwde zaak. Op tijd gebracht.
Dirk
10 mei 2026 om 21:24
Kipsate was zo droog niet te eten de ossehaas had een rare structuur en erg vies kortom eet hier niet