Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lok Moon. Meer weten? Ontdek meer
Marleen
11 jun 2026 om 19:37
was prima hoor, maar we hadden foe jong hai besteld en kregen trap tjap tjoy. Ook lekker maar niet wat we besteld hadden. verder was het eten prima!
Agnes
6 jun 2026 om 20:56
Warm en lekker.
emris
3 jun 2026 om 18:35
Je krijgt te veel voor 2 personen
Monique
24 mei 2026 om 18:23
eten goed, slechte bezorging. bezorger had verkeerd adres meegekregen.
Mieke
16 mei 2026 om 20:22
Eten was top! Bezorging was super snel, super
Stichting
13 mei 2026 om 8:50
Lekker eten van een vertrouwde zaak. Op tijd gebracht.
Dirk
10 mei 2026 om 21:24
Kipsate was zo droog niet te eten de ossehaas had een rare structuur en erg vies kortom eet hier niet
Visser
4 mei 2026 om 10:05
Gewoon goed geregeld !
Sandra
3 mei 2026 om 17:46
Prima porties en heerlijk gegeten.
Geert
1 mei 2026 om 19:14
smaak prima maar niet gekregen wat ik besteld heb mis bamipanggangspeciaal
Tom
24 apr 2026 om 19:00
het bestelde was heel lekker en de bestelling werd ruim op tijd bezorgt
Gunnar
19 apr 2026 om 20:10
Ondanks dat het zondag is werd de bestelling snel bezorgd. Eten was goed warm en heerlijk van smaak. Blijft toch de beste chinees in Haarlem (Noord)