LOK MOON

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1061 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lok Moon. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 19:37 was prima hoor, maar we hadden foe jong hai besteld en kregen trap tjap tjoy. Ook lekker maar niet wat we besteld hadden. verder was het eten prima!
6 jun 2026 om 20:56 Warm en lekker.
3 jun 2026 om 18:35 Je krijgt te veel voor 2 personen
24 mei 2026 om 18:23 eten goed, slechte bezorging. bezorger had verkeerd adres meegekregen.
16 mei 2026 om 20:22 Eten was top! Bezorging was super snel, super
13 mei 2026 om 8:50 Lekker eten van een vertrouwde zaak. Op tijd gebracht.
10 mei 2026 om 21:24 Kipsate was zo droog niet te eten de ossehaas had een rare structuur en erg vies kortom eet hier niet
4 mei 2026 om 10:05 Gewoon goed geregeld !
3 mei 2026 om 17:46 Prima porties en heerlijk gegeten.
1 mei 2026 om 19:14 smaak prima maar niet gekregen wat ik besteld heb mis bamipanggangspeciaal
24 apr 2026 om 19:00 het bestelde was heel lekker en de bestelling werd ruim op tijd bezorgt
19 apr 2026 om 20:10 Ondanks dat het zondag is werd de bestelling snel bezorgd. Eten was goed warm en heerlijk van smaak. Blijft toch de beste chinees in Haarlem (Noord)